• Multisocietate, retea, drepturi pentru fiecare utilizator
  • Facturare cu TVA la incasare 2013
  • Verificarea online ANAF a starii furnizorului privind  - TVA la incasare
  • Sistem de facturari, chitante, avize compatibile U.E.
  • Inseriere si numerotare automata pentru tipizate
  • Generare note contabile cu taxare inversa
  • Preluarea datelor tertilor direct de pe www.mFinante.ro
  • Preluarea cursurilor valutare direct de pe www.bnr.ro
  • Sistem integrat de newsletter cu site-ul www.classoft.ro
  • Sistem de asistenta on-line (HELP + VIDEO TUTORIAL)
  • Comert, distributie retail, export ,productie, servicii, bugetari
  • Doc: receptie, predare, transfer, consum, aviz, factura, bon casa
  • Emitere de tipizate pentru documentele de mai sus
  • Suport coduri de bare - EAN 13 , EAN 8 , COD39
  • Retetar de productie ( consumuri specifice la productie )
  • COSTUL onLine pentru fiecare reteta la ultimele preturi
  • Consum materiale automatizat pe retetar de productie
  • Contarea documentelor direct in Visual ClassCont
  • Centralizatoare cu filtre complexe
  • Situatia onLine a stocurilor si rapoartelor de gestiune
  • Liste de aprovizionare (stocuri critice-tampon)
  • Urmarirea contractelor la nivel de factura
  • Urmarirea agentilor de vanzari / situatii comparative
  • Urmarirea comenzilor de productie
  • GRAFICE pentru toate miscarile cu filtre (zile/luni/ani)
  • Reguli de contare personalizabile pentru fiecare articol
  • Conturi de clasa 9 (contabilitate de gestiune)
  • Export de date in format MS Excel
  • Sistem de vanzare multipret legat direct de client
  • Ofertare in sistem multipret
  • Emiterea facturilor 4 tipizate, proforma si export
  • Repartizarea automata a cheltuielilor de transport in receptii DIV
  • Etichete de pret pentru magazine LEU GREU
  • Emiterea certificatelor de garantie (configurabil) cf. factura
  • Verificarea regulilor de contare inainte de generare
  • Detectare stocului on-line la facturare/consum
  • Spargerea automatizata a preturilor de stoc (FIFO,CMP)
  • Bonuri fiscale-casa de marcat: DATECS, OPTIMA, ELKA, EURO
  • Validarea formatelor conturilor IBAN
  • Urmarirea soldului de livrat pentru comenzile de la clienti
  • Urmarirea garantiilor acordate, filtre complexe

 

    

Testimoniale

“ Suntem o firma de distributie care are ca zona de activitate judetele Maramures, Satu Mare si Salaj. In activitatea noastra incercam sa implementam tehnologie performanta. In acest context, in anul 2006 am inceput colaborarea cu firma Arobs, cu aplicatia Optimal pentru transmisIi de date in programul de gestiune.
La acea data, programul de gestiune cu care operam nu corespundea necesitatilor noastre, iar dintre ofertele pe care le-am analizat am considerat-o pe cea a firmei CLASSSOFT potrivita pentru noi, atat din punct de vedere tehnic cat si a modului de comunicare, aspect pe care l-am apreciat foarte mult. Si cum piatra de incercare a unei colaborari este timpul, azi consideram ca am facut o alegere corecta.
Ceea ce este foarte important este ca in timp, colaborarea dintre noi s-a mentinut la aceeasi parametri, ni s-a raspuns cu promptitudine solicitarilor, softul s-a imbunatatit constant, deci putem concluziona ca, din punctul nostru de vedere, este un parteneriat benefic.
In acest moment aniversar, felicitam intreaga echipa CLASSOFT pentru tot ceea ce a realizat pana acum si va dorim sa mergeti inainte cu aceeasi energie si dinamism! - Marcel Buzdugan Damar Trading SRL ”

“ Exista un proverb: PRIETENUL LA NEVOIE SE CUNOASTE , iar noi consideram firma Classoft un prieten! Flexibilitatea, receptivitatea, punctualitatea, personal foarte calificat sunt doar cateva dintre adjectivele care imi vin acum in minte care caracterizeaza firma Classoft. Este o placere sa lucrezi cu programele Classoft deoarece sunt adaptate intocmai legii contabilitatii si sunt foarte usor de utilizat. Classoft intradevar usureaza munca in contabilitate!
Melinda Muhi, Contabil Sef- Casco Group SCS

“ Am implementat sistemul ClassoftSQL pentru managementul stocurilor si a sistemului de contabilitate la sfarsitul anului 2008 dupa mai multe incercari consecutive cu alte aplicatii de acest gen. Implementarea sistemul s-a facut repede, in mai putin de 2 luni de zile am reusit instalarea tuturor statiilor de lucru si instruirea personalului multumita competentei echipei Classoft.
Sistemul a fost implementat si online, nu doar la sediu si depozit, astfel magazinele noastre din oras in sfarsit au reusit sa accesese baza de date a depozitului pentru stocuri si vanzari in timp real. Astfel putem sa evidentiem in timp real activitatea magazinelor. De atunci suntem multumiti de modul in care s-a schimbat gestionarea datelor si avem posibilitatea de a accesa rapid prin intemediul internetului, din orice localitate de distributie, stocurile noastre.
Prin flexibilitatea echipei de programatori am reusit dezvoltarea si personalizarea mai multor optiuni ale sistemului de la diferite statistici pana la modul de cautare sau afisare. Prin intermediul internetului primim periodic actualizarile efectualte de Classoft, atat din punct de vedere legislativ cat si structural sau functional. Tot asa mai departe Classoft ! Dragosici Stefan, Specialist IT - Talentum SRL